در مورد این قالب

سلام

این قالب کاملآ آزمایشی بود...

ولی به خاطره  اهانتی که نسبت به من کردن

این قالب همین شکلی میمونه.

مگر اینکه اتفاقه خاصی بیوفته........

و من اگه میخواستم این قالب رو برای خودم بردارم

خوب تگاشم عوض می کردم خیلی راحت..فعلآ................


سلام داداش گلم......دوستان این یک نظر نیست این یک نوشته هست جواب به تمام حرفهای شما.....ببینید این وبلاگ داداش من هست....و تا اخرین جرعه نفس هم پشت سرش هستم و ازش همایت میکنم...اومدم نظرات رو خوندم...اگر خود خانم ساغر که من و وبلاگ من رو هم به خوبی میشناسن درخواست کرده بودن که قالب رو عوض کنن من خودم از داداشم میخواستم که قالب رو عوض کنه و اونم حرف من رو رد نمیکرد....ولی چون بعضی ها دخالت بی جا کردن...من گفتم که قالب همین باشه و همین میمونه....که فردا فکر نکنید که ترسیده و کم اورده.....اگر این قالب رو گذاشته...پس استعدادش خوب بوده و قدرت وردااشتنش رو داشته....این قالب من جاییش نمیبینم که نوششته باشه فقط مال ۱ نفر هست و اینجا هم اینترنته دست بالای دست زیادی کسی نمیتونه شاخ و شونه بکشه...هر کس هم ناراحت بود تو وبلاگ من بگه تا باهاش مستقیم رو در رو بشم...بعدشم حالا که قدرت ورداشتنش رو داشته من از اینجا میگم داداشم نوشه جونت....شاد باشی......سیـــــــــاوش

ممنونم از حمایتای داداش گلم
نظرات 7 + ارسال نظر
بانو چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:07 ق.ظ http://banoo.blogsky.com

سلام مجدد

چه ترسناک..

بیخیال حالا.

تایتانیک چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:27 ق.ظ http://www.titanic867.blogsky.com

آقا هر چی داداشی بگه درسته حرفم نیست

blueshine چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:40 ق.ظ

چی بگم!!!! بد نیست اگه منبع بضی مطالبو هم بگی!!!!
و یه کم ابتکار هم بد نیست!!
آقای آخرین جرعه نفس! اتفاقا معلومه حسابی کم أوردی ! جناب کپی کار! بگو دنبال بهونه بودی قالبو کپی کنی!

یه دوست چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 06:46 ق.ظ http://www.myqueen.co.sr

سلام.خوبی؟ جریان چیه؟ دیشب اینجا جور دیگه ای بود؟

ســــــــیاوش چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:18 ق.ظ http://sogand-ke.blogsky.com

خانم یا اقای بلو شینه ...یک چیزی تو همین مایها به شما ربطی نداره...این یک موضوع و مشکل خصوصیه و بهتره که در گا..... رو ببندی و گرنه میبندمش......این موضوع خصوصی و لطفا خ.......بعدشم این جواب شما نیست جواب تمام سازهای مخالف هست اگر دوست نداری اینجا نیا این وبلاگ داداش منه و هر جور که عشقش بکشه اینجا رو درست میکنه

مینا چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 10:22 ب.ظ http://mina123.blogsky.com

سلام
چی شده؟چرا ناراحتید؟من اومدم دنباله داستان و بخونم و یه حالی پرسیده باشم ...دیدم دعوا شده...:(
این همه عصبانیت فقط سر یه قالب؟آخه حیف اعصابتون نیست که سر این مسایل خرابش بکنید؟
شاد و پیروز باشید...

سرمه چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 10:54 ب.ظ

:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد