قسمت دوم

آه خدا رو شکر این صدای سعید بود، به نظرمی رسید درست در نیمه راه سقوط از فراز یک بلندی به عمق دره ای بی انتها، به طور معجزه آسایی نجات پیداکرده بودم. حال خود را نمی فهمیدم، صدای سعید برادر کوچکم همان قدر که مایه آرامش و خرسندی مرا فراهم کرد، باعث بروز عصبانیت و تشویش خاطر حبیب شد، او که در یک لحظه مثل گرگ گرسنه ای که
طعمه را از دهان و چنگالش ربوده باشند، به خودمی پیچید و مستاصل در دو سه قدمی من، به سر وموهایش چنگ می زد. لحظه ای بعد به خود آمد و برآشفته و عصبی گفت: حواست رو جمع کن دختر... اگه یه کلمه به ننت راپورت منو بدی دیگه جاتون توی این خونه نیست... باید برین خونه مردم کلفتی، جل وپلاستون رو هم می ریزم توی خیابون، حالیت شد... تو که نمی خوای از ارث بابا محروم بشی، هان!؟.. !بعد هم مثل فش فشه از جایش کنده شد و به یک چشم برهم زدن از خانه بیرون زد. تا به خودم آمدم مادر و سعید توی اتاق بودند. مطمئن بودم صورتم به قدر کفایت بیانگر حال و روزم هست با این حال جملات آخر حبیب وترس از دربه دری و سرگردانی و گرسنگی مرا ناخودآگاه بر آن داشت تا در مقابل سوالات چپ و راست مامان که انگار ناراحت و مشوش به نظرمی رسید و از مشاهده حالت آشفته من کنجکاوشده بود، سکوت کنم.
ـ حالت خوبه سودابه؟ چته؟ ه چی شده؟ کسی اذیتت کرده دختر؟ توی مدرسه اتفاقی افتاده... داداشت موقع رفتن خیلی عصبانی به نظرمی رسید... اگه حرفتون شده بگو...!
ـ نه... نه... هیچی... فقط زور می گه...
مامان با تعجب نگاهی به سرتاپای من انداخت و گفت: یعنی چه دختر جون، حبیب خیلی زحمت ما رو کشیده، بعد از مرگ بابای خدابیامرزت، اون همیشه و همه جا هوای ما رو داشته، اگه حمایتهاش نبود که معلوم نبود چه بلایی سر ما می یومد!؟
اعصابم به هم ریخته بود. 
نظرات 5 + ارسال نظر
دنیای آبی پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:55 ق.ظ http://diarma.persianblog.com

سلام دوست گلم. خوبی.. ممنون که اومدی و جواب سلاممو دادی.. من اپ کردم .. و منتظرت هستم...

بچه های اعماق شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:43 ب.ظ http://www.bohtan.blogsky.com

سلام عزیزم برام بلگت جالب و خواندنی بود
خوش حال می شم که لوگوتو در بلاگم بزارم اگر تمایل داشتی بهم بگو عزیزم
خوش وموفق باشی تا بعد فلا .........

بهروز وثوق(عشق الکی) سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:20 ب.ظ http://vosogh.blogsky.com

سلام
خیلی زیبا یود به من هم سر بزن
اگه خواستی با هم تبادل لوگو کنیم

جزیره آبی سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:18 ب.ظ http://blueland-mohsen.blogsky.com

سلام دوست عزیز من مدت زیادی لانک شما رو گذاشتم اگه شما هم لطف کنید لینک من هم تو وبلاگت بزار با تشکر محسن

آدونیس چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 01:00 ب.ظ http://www.ashk-e- mehr.persianblog.com

سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری خوشم اومد منم آپدیت کردم سرافراز کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد